Cu câta usurinta sustin unii ca ma cunosc! Dar nu stiu aproape nimic despre mine.
Îmi cunosc numele, stiu câteva detalii despre viata mea, îmi observa faptele, dar nu îmi cunosc povestea si nu îmi cunosc sufletul.
Vad ce fac, dar nu cunosc rationamentele actiunilor mele.
Aud ce spun, dar nu stiu ce gândesc.
Vad ceea ce le arat din mine, dar nu stiu ce simt în interiorul meu.
Si totusi, ei cred ca ma cunosc. Ei cred ca stiu când sunt cu adevarat fericita si când sufar. Ei cred ca stiu cum arat fara masca, pe care o port uneori pentru a fi acceptata, sau pentru a ma proteja.
Ei cred ca au dreptul sa îsi dea cu parerea si sa ma judece pentru ceea ce sunt. Îmi catalogheaza alegerile ca fiind greseli si nu îmi înteleg motivatiile. Ma eticheteaza judecând dupa prejudecati proprii.
Si totusi, ei nu ma cunosc. Deloc.
Vrei sa ma cunosti?Nu imi privi chipul si nu trage concluzii dupa citeva cuvinte pe care le rostesc,nu imi evalua inteligenta si maturitatea dupa virsta,nici dupa studii si nici dupa conditia mea sociala.Nu ma privi prin prisma lucrurilor pe care le am,pentru ca acestea nu arata ca am tot ce imi trebuie,nu asculta povesti despre mine si nu ma privi prin ochii altora,pentru ca fiecare ma vede diferit si prea putini ma vad asa cum sunt cu adevarat.Nu imi cataloga sensibilitatea,moralitatea si valorile in functie de greselile din trecut,pentru ca nu cunosti conjuncturile care au dus la infaptuirea acelor greseli.Nu ma judeca dupa oamenii din anturajul meu pentru ca exista motive pentru care acestia fac parte din viata mea,pe unii dintre ei neavind dreptul sa-i aleg.Vino si traieste alaturi de mine o perioada de timp,sa vezi tot ce mi se intimpla,tot ce fac si tot ce indur.Vino sa imi
vezi nemultumirile si framintarile interioare.Vino sa vezi de cite ori sunt neindreptatita,sa imi vezi toate starile,de la bucurie pina la tristete adinca.Sa vezi cum rid atunci cind ar trebui sa pling,si cum alin durerile altora altora,in timp ce durerile mele se sufoca.Vino sa vezi la cite trebuie sa renunt si cite trebuie sa imi refuz,de multe ori din dragoste pentru altii.Vino sa vezi cum gresesc si cite regrete adun,dar si cit de mult iert.Vino sa imi cunosti temerile,sa vezi cum sunt supusa esecului,in ciuda eforturilor pe care le fac.Vino sa imi cunosti universul,trecutul si visele...sa vezi cum primesc doar o parte infima din iubirea de care am nevoie si pe care o merit...sa vezi cit daruiesc si cit primesc inapoi...si toate acestea,numai traind alaturi de mine...
Iubirea este pe cale să fie dată uitării în lumea în care trăim. Aprindeţi-i flacăra şi daţi lumină din lumină, daţi flacăra iubirii mai departe printre oameni, să nu uite că din iubire s-au născut, în iubire trebuie să trăiască şi în iubire trebuie să moară!

joi, 25 iulie 2013

Femeia Leu - Prietena, iubita, sotie si mama



Bine v-am regasit dragi prieteni.Dupa o perioada de absenta,voi reveni astazi,in preajma zilei mele de nastere.Si cum suntem in zodia Leului,nu pot posta decit ceva despre femeia Leu:






Daca exista vreun lucru de care nu are cum duce lipsa majoritatea femeilor din Leu, acesta nu poate fi decat atentia barbatilor. Ele ajung adeseori in centrul atentiei, iar barbatii care isi pun in cap sa le faca avansuri amoroase trebuie sa se astepte la o acerba competitie.

Femeia Leu tinde sa fie liderul grupului sau social, iar cei din imediata ei apropiere accepta, de obicei, fara a cracni, poruncile sau sugestiile sale. Trasaturile specifice unei astfel de exemplar feminin sunt voiciunea, ingenuitatea, frumusetea, eleganta si sensibilitatea. Iubita din Leu face parte dintre acei oameni care isi iubesc si isi respecta partenerul de cuplu, dar care nu poate, in nici un caz, sa il venereze.

Daca nu este deloc posibil sa fie dominata, asta nu inseamna ca nu ar trebui, uneori, sa i se stavileasca nitel tendinta ei de a domina. Este o femeie completa si considera, pe buna dreptate, ca merita din plin sa intalneasca un barbat adevarat.

O fata din zodia Leului ce emana dragalasenie, supunere, timiditate, nevoia de a fi aparata nu face decat sa se ascunda in spatele aparentelor. In sinea ei, este la fel de pasionala si hotarata precum oricare alta Leoaica. Daca un barbat are de gand sa-i faca un cadou, trebuie sa se asigure ca rafinamentul acestuia se ridica la nivelul gusturilor sale elevate. Mai mult decat atat, se impune ca el sa aiba o tinuta cat mai bine pusa la punct atunci cand ii inmaneaza darul. Orice urmas al lui Adam care incearca sa cucereasca inima unei femei Leu trebuie sa o inconjoare cu o autentica afectiune si sa o complimenteze intr-un mod decent si original.


Curtezanul unei preafrumoase Leoaice nu are voie sa neglijeze clasa si stilul ei. In nici un caz nu trebuie sa ii treaca prin minte sa o invite, dupa un film sau o piesa de teatru, la o terasa cu mici si bere. Ea nu este innebunita dupa bani, dar locurile vulgare ori sordide o fac sa se simta stanjenita. Pe de alta parte, ii place sa-si rasfete partenerul cu daruri scumpe si bine alese. Uneori, in mod inevitabil, femeia Leu este inclinata a fi mandra sau chiar orgolioasa. Nu ai ce-i face, asta e firea ei! Ea nu se poate impiedica sa se creada deasupra muritorilor de rand, asa ca adora sa i se marturiseasca cat de deosebita ori rafinata este!


O iubita din zodia Leului care este respectata, adorata si pretuita pare a deveni una din cele mai agreabile si mai bune fiinte de pe pamant. O Leoaica reprezinta o combinatie nemaiintalnita de inteligenta, umor, talent si vigoare, cireasa de pe tort fiind revarsarea imbelsugata a farmecului sau feminin. Toate aceste calitati o fac irezistibila! Cea mai buna cale de a convinge sa faca ceva este sa fie flatata, fiind in stare, in aceasta conjunctura, sa se dedice celor mai mari corvoade pentru tovarasul sau de viata. In acelasi timp, nu este indicat ca partenerul ei sa o indeparteze de cariera dupa casatorie. Profesia are potentialul de a o mentine ocupata, fericita si satisfacuta.


Femeia Leu poate fi ca mai buna sotie imaginabila si o gazda perfecta, ce stie sa isi farmece oaspetii. Nu este foarte grijulie cu banii si nu isi impune bariere vizavi de acestia. Se poate lasa stapanita de mari extravagante pentru a-si implini visurile legate de o extraordinara mobila, decorarea casei sau chiar propria-i garderoba. Oricum, un lucru este sigur: nici ea, si nici caminul ei nu au cum arata altfel decat iesit din comun. Preferintele ei pot fi putin cam costisitoare, dar nu sunt vaduvite in nici un caz de bun gust.


Femeia Leu poseda toate atuurile pentru a deveni o buna mama. Adeseori, isi iubeste si isi rasfata copiii pana dincolo de limitele imaginatiei comune, pretinzandu-le, totusi, si o deloc neglijabila doza de respect. Odraslele unei astfel de mame tind a fi disciplinate si a da dovada de impecabile bune maniere. Femeia Leu aspira sa fie la fel de mandra de barbatul ei precum este de copii sai. Ca si sotie, are nevoie de independenta, fiind gata sa o garanteze si partenerului sau. In acelasi timp, este extrem de geloasa si posesiva, chiar si cea mai mica banuiala a unei infidelitati fiind in masura sa o scoata din minti. Asadar, sotul sau iubitul ei poate face foarte bine sa nu o provoace in meschine jocuri ale suspiciunii si nesigurantei afective.


Femeia Leu este foarte populara in randul sexului tare, si ii place sa primeasca atentia si complimetele barbatilor. Din aceasta pricina, tovarasul ei de viata poate avea numeroase motive de a fi strabatut de gelozie. El trebuie sa isi reaminteasca mereu ca, in acest fel, partenera sa isi mentine stima fata de sine, si ca, dincolo de aparente, ea ii este credincioasa pana la moarte. Un barbat aflat intr-o relatie cu o fata din zodia Leului se poate vedea nevoit sa mentina un dificil echilibru. Nu trebuie sa se lase controlat de ea, dar nici sa o faca sa se simta dominata. Daca reuseste sa realizeze acest lucru, el poate fi aureolat de dragostea fierbinte a unei femei la care ceilalti barbati nu pot decat visa!



Asadar dragii mei,atentie in preajma unei femeii din zodia Leului.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Banco de Imagenes Gratuitas
Banco de Imagenes Gratuitas